onsdag 13 februari 2013

Upendi

Valentine's Day idag om ni, mot all förmodan, har missat det! För er som har någon att dela dagen med hoppas jag den blir underbar!
Och för er som - liksom mig - inte har någon att dela den med hoppas jag att den blir minst lika underbar ändå!

Personligen tänker jag absolut inte sitta hemma och tycka synd om mig själv för att jag inte har en man i mitt liv. Jag tänker ta på mig något urtjusigt och gå ut och ha en awesome dag och visa alla killar där ute vad de har missat!

Eftersom det är alla hjärtans dag bjuder jag på ett gäng urtjusiga bilder med kärlek i fokus.
I don't mind living in a man's world, as long as I can be a woman in it!







De tjusiga bilderna kommer från Tumblr och DeviantArt

Dream about Love and dare to Dream BIG

Happy Valentine's Day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar