söndag 16 mars 2014

Hacienda

I Lördagskväll var jag på ett ställe som heter Hacienda, ett litet countryplace i Fleninge som är supermysigt! De har väl mestadels linedance kvällar och countrysång men någon gång ibland har de en s.k. buggkväll då det dansas bugg, foxtrot och gammal hederlig "kasedans" till sköna toner från något (gissningsvis) lokalt dansband. Lagom stort ställe, med humana priser och trevligt folk, alltså superroligt!


Hade en toppen kväll med massvis av dans, glada miner och goda skratt. Träffade några av mina "gamla" kurskamraten från buggen hos Blåa och även en del nytt folk med varierande danskunskaper. Det hela var som sagt superroligt och lär definitivt åka dit fler gånger!

Lyckades även fastna på film under kvällen och som vanligt sticker jag ut ur mängden så jag tror nog ni antingen känner igen mig eller åtminstone kan lista ut vem som är jag ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar