lördag 24 maj 2014

Vintage mässa

Idag vart jag, med familj, på vintage mässan i Malmö. Var riktigt trevligt måste jag säga, inte sådär jätte mega stort men där var ack så mycket fina saker !! Allt från nytillverkade underbart fina kläder med 50-tals stuk, till loppisfynd och gamla vintage kläder i alla möjliga olika färger, former och stilar. Var kul att gå runt och bara titta, men kunde givetvis inte åka därifrån utan att få med mig ett nyförvärv hem!

Där fanns suuupermycket fint som jag mer än gärna tagit med mig hem men förståndet sa att det fick räcka med enbart ett inköp idag. Det är trots allt bilträff i Hässleholm nästa helg och känner jag mig själv rätt lär jag säkerligen köpa något där med så.

Shop-aholic? Inte alls då !

Hur som havet, så köpte jag alltså bara en grej, nämligen en byxdress/playsuit från Miss Candyfloss som var urtjusig och perfekt för de lite kyligare kvällarna eller tråkiga regndagar.






För er som missat att det är Vintage mässa i Malmö kan jag glatt rekommendera er att köra dit om ni har möjlighet! Det är nämligen öppet även imorgon! Och där var som sagt en hel del att titta på, speciellt om du älskar kläder och tjusiga attiraljer precis som jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar