tisdag 27 augusti 2013

Bjuvsburnouten 2013

Årets Bjuvsburnout är avklarad och jag hade riktigt kul och supertrevligt !

Jag och Marcus rullade ner på utställningen först framåt eftermiddagen, dels p.g.a. att det regnade stora delar av förmiddagen och dels för att vi tyckte det var lagom att bara vara där några timmar på eftermiddagen. Det visade sig att vi inte hade kunnat tajma det bättre! Vädret var fint under hela tiden vi var på utställningen och vi stötte på en del vänner och bekanta. När det var dags för cruising blev det en rejäl regnskur, men vad gjorde det egentligen, vi satt ju i en bil då! Och när cruisingen gjorde stopp på Sofiero klarnade vädret upp och det blev strålande solsken igen som höll i sig resten av dagen.

Marcus och jag (och några till) valde att bryta upp lite tidigare från Sofiero och köra och handla käk och sen åka hem till mig och äta lite innan det var dags för festen i folkparken på kvällen. När alla var mätta och belåtna ställde Mini & co. snällt upp och skjutsade Marcus och mig till parken så att vi kunde dricka lite båda två och min farsa hängde på vilket faktiskt var trevligt!

Under kvällen spelade två olika band (ett bra och ett skitdåligt haha) som jag inte minns namnet på. Men massa dans blev det iaf! Dansade en hel massa med farsan vilket var skitsvårt för golvet var suuuper halt och på sina ställen hade folk spillt drinkar så där blev det ju helt plötsligt grepp så det tog tvärtstopp istället. Men efter ett tag lyckades man få in tekniken på hur man skulle göra för att inte halka runt för mycket. Allt som allt var det iaf superroligt och där var massa fina bilar. Hade inte med mig min egen kamera men finns ju andra som fotat så har lånat lite foton jag slänger upp här.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar