tisdag 8 januari 2013

Beslutsångest...

Aaaah!!! Jag hatar beslutsångest och jag har det BIG TIME just nu ! Varför? Jo det ska jag berätta!

Första helgen i Mars går ett event som heter Live&Jive av stapeln. Enkelt uttryckt är det en helg fylld med rock'n roll, jag har själv aldrig varit där tidigare men det ska tydligen vara något alldeles extra.
Massa underbart bra band och ett riktigt håll i gång i sann rock'n roll anda två dagar i rad! Kan det bli bättre liksom ? I think not! Där händer givetvis lite mer än bara musik och fest men ja ni fattar poängen....

Problemet är ju inte OM det hade varit kul eller inte - För det hade verkligen varit kul. Problemet är att det hela hålls i Katrineholm (vilket är en jävla bit), det kostar en slant (även om det faktiskt var helt överkomligt) och så är det ju det där med att åka själv... Nu har jag visserligen en vän som kanske ska dit, men det är just det där kansket som stör mig. Om han nu bestämmer sig för att inte åka vad fan gör man då liksom? Och det känns lite väl drygt att åka den sträckan helt solo för en hel helg....

Men ja, jag får klura på detta! Vända ut och in på det och tänka igenom det riiiiktigt noga. Så får jag se hur jag gör. Kanske lyckas hitta någon som vill hänga på !?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar