måndag 8 april 2013

Sjuuuuk!

FY F*N ! Jag absolut avskyr att vara sjuk! Har lyckats dra på min någon j*vla dunder-förkylning efter helgens äventyr. Kanske inte så konstigt när man tänker efter, med tanke på att jag umgåtts med en himla massa människor och växlat mellan att sitta i en väldigt varm bil och stå ute i vind och kyla under ungefär hela helgen. Lägg sedan till att ha sovit för lite så har du nästan ett perfekt recept för en förkylning!

Så efter att ha blivit väckt kl 10.30 av ett telefonsamtal, Tack Macke! -.- Så släpade jag mig ner till soffan där jag, i princip, spenderade resten av dagen snörvlande, hostande och halvt sovande! Känner mig dock något piggare nu framåt kvällen tack och lov! Sen om det är för att jag vant mig vid förkylningen eller för att jag faktiskt är piggare vettefasiken. Förhoppningsvis blir morgondagen något lite bättre! Håller tummarna för att jag är frisk till helgen då en väldigt kär vän till mig ev. hade tid att ses en runda (vilket inte är det vanligaste, människan har att göra!).




Har för övrigt blivit mer än usel på att komma ihåg att fota när jag är iväg och gör någonting! Innan var jag superduktig på att ta med mig kameran men har blivit dålig på det senaste tiden. Så ursäkta bildbristen från de händelsefulla dagar jag skriver om ibland, jag ska försöka bättra mig, men lovar inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar