torsdag 3 oktober 2013

Födelsedag m.m.

Årets födelsedag inföll på en onsdag vilket var oerhört skönt då man slapp massa onödigt firande o.s.v.
Dagen spenderades som vilken annan dag som helst och på kvällen var jag och mor iväg och handlade min present som jag skulle få av mina föräldrar (lite "bra att ha"- saker i form av täcke m.m.) och sen överraskade Marcus mig med att dyka upp mitt i allt med en bukett rosor - hur gulligt som helst och jag blev superglad över att få träffa honom <3

Helgen därefter åkte jag och Marcus till Knislinge på någon Rockabilly fest där med lite live band och nån burlesque-dansare och så. Var riktigt trevligt! Träffade en del vänner och bekanta där som vi spenderade kvällen med och hade allmänt roligt. Jag fick dessutom en liten extra-present av Marcus i form av ett handgjort silverhalsband som var superfint använder det 24-7 och absolut älskar det <3

Förutom ovanstående har det nog inte hänt så mycket annars. Har knotat på i vardagens vanliga sysslor och försökt både få upp humöret och inspirationen till hästmassagen som känns totalt hopplös just nu. Får väl se hur det går med det hela - just nu känns det mest som om jag kommer misslyckas brutalt men får väl se....

Måste få upp mitt humör med som dras ner av hela hästmassage-träsket.... Jag känner mig så jävla tråkigt gentemot mina vänner och gentemot Marcus vilket i sin tur gör att jag blir ännu mer depp. Jag måste lyckas vända på detta och bli pigg och glad igen! Frågan är bara hur....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar