måndag 7 oktober 2013

Helgen med mera

I helgen blev det datorshopping med Marcus eftersom hans dator hade gått hädan. I samma veva lyckades jag fynda ett par nya joggingskor för halva priset som jag håller på att gå in sen jäklar ska det springas!
Annars var det en väldigt lugn helg som mest bestod av film och soffmys vilket var väldigt mysigt.

I fredags passade jag på att massera en av inhyrningarna i vårt stall och jisses vilka spänningar den hästen hade i halsen! Stackaren, fast det var riktigt roligt att få massera en häst som faktiskt hade någon form av problem i musklerna och inte bara hålla på med förebyggande massage. Man riktigt kände hur spänningarna släppte mer och mer efter hand som man höll på. Riktigt roligt!

Idag var jag iväg och handlade sulor till mina dansskor och lite pärmar till hästmassagen så man har lite ordning på papperna och dessutom en skrivplatta så att man enkelt kan skriva journaler ute i stall. Nu ska det mest pluggas hästmassage och hålla på med min egen häst och ridning. Sen efter nästa massage-träff i November hade jag tänkt försöka ragga lite kunder och komma ut till olika stall och massera hästar inom olika discipliner och komma igång på riktigt. Bara att hålla tummarna för att man får in allt i huvudet och faktiskt lär sig något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar